Pack up

Nogen gange har man bare lyst til at pakke sine ting, og rejse ud i verden! Glemme skolen, glemme pligterne, glemme ansvaret! Leve i nuet.Som en af vores veninder sagde “Jeg vil være opdagelsesrejsende, når jeg bliver ældre” Selvfølgelig med et smil på læben. Men hvorfor ikke? Det kunne nu være dejligt, bare engang imellem … Syntes i ikke?

Lyt eventuelt til denne sang, hvis du lider af ‘Jeg-vil-gerne-ud-og-rejse-lige-nu’, sygdommen. Den er farlig, så pas på!

One response to “Pack up

  1. Gudskelov man ikke er den eneste med rejselystsygdommen! Jeg lider af den konstant. Og så elsker jeg Eliza Doolittle. Way to go, girls ;)

Skriv et svar

